نحوه ارسال سفارشات عمده توسط باربری (هزینه ارسال به صورت پس کرایه در مقصد)
کلیه سفارشات عمده از طریق باربری های مجاز کشور به مقصد مشتری ارسال میشوند. مشتری برای دریافت کالا باید در دفتر (انبار) باربری در شهر مقصد حاضر شده و محصولات سفارش خود را تحویل بگیرد. لطفا جهت دریافت سفارش، کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی خود را به دفتر (انبار) باربری ارائه کنید.
توجه مهم: روند آمادهسازی و رویه ارسال سفارشات عمده ممکن است با توجه به نوع و تعداد محصولات سفارش داده شده بیش از ۴ روز کاری زمان ببرد. پس از آمادهسازی سفارش توسط کارخانه، با مشتری جهت تحویل سفارش عمده هماهنگیهای لازم از طریق اطلاعرسانی پیامکی بعمل خواهد آمد.
پس از پردازش سفارش و تحویل به باربری، زمان تقریبی تحویل سفارش به مشتری با توجه به رویههای هر شرکت باربری، محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
تذکر: در شرایط خاص یا محدودیتهای ناشی از کرونا مدت زمان ارسال مرسولهها توسط شرکتهای باربری افزایش خواهد یافت. به همین جهت از مشتریان گرامی خواهشمندیم سفارشات خود را چند روز زودتر از زمانی که نیاز دارند ثبت سفارش کنند.
هزینه ارسال با شرکتهای باربری
هزینه ارسال سفارشات عمده توسط باربری بر اساس تعرفه مصوب شرکتهای باربری بصورت پس کرایه در مقصد محاسبه شده و از گیرنده (سفارش دهنده) دریافت میگردد.
- لطفا هنگام دریافت سفارش از دفتر (انبار) شرکت باربری، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا، بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمیباشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور ماموران تحویل سفارش کنترل شود. برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور ماموران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری بهمنزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
روش پیگیری سفارشات ارسال شده از طریق باربری
پس از تکمیل و ارسال سفارش، اطلاعات باربری از جمله: نام و شماره تماس باربری، شماره بارنامه و شماره سفارش برای شما از طریق پیامک ارسال میشود.